نستني معاك وابعدت بعيد وخت
كل افراحي معاك
خت الحب والبسمه
نسيت الفرح يا عمري
وسيبت الحزن في ملامحي
بعد ما كان
سحر عينيك
يتوهني
وتخدني بحضنك
تدوبني
سافرت ونسيتني معاك
وظهر خريفي علي وجهي
ساعات اقضيها من عمري
لا طعم ولا شمسي تشرقلي
وحتي قمري ببات يبكي
ليالي بتعدي من عمري
واهي الايام بتعدي
لا تتكلم ولا بتحكي
وقلبي معاك ومستني
ونسيني معاك
ولا بتحكي...
كلامي
عنوان الموضوع: "نستني معاك وابعدت بعيد وخت بوسطة سهيل الاستاذ"
إرسال تعليق