لعيد احلي بوسطة عاطف بيومي


في العيد 
بتتجمع الصحبه 
الحلوه...................
وبتحلي القعدة 
واجمل مافيها 
و فينا هي
المه........................
ده العيد مع
امي واخواتي
بيكون فى قلبي
جنه....................... 
نعيد على الاهل
وعلى الأقارب 
وبنكون كلنا 
عزوه..................
ده العيد 
مع صحابي 
بيبقى سهرة 
جديه............... 
عمر السهره 
معانا ما كانت 
عادية................
السهره فى 
ليله العيد
بتكون كلها
إحتفالية ..................
بنلعب كوره 
نسمع كمان 
اغنية ......................
امه السهره
مع حبيبتى
بتكون حاجه
تانية........................
مليانه حب 
وعشق جنان
وحنيه........................
لما بكون 
قريب منها
بتلمع 
عنيه........................
ولمسه ايدها 
بتطبع في
إيديا........................،
ده حبيبي هو ليا
اجمل واعظم
هدية........................
ده صوته اجمل
لحن وموسيقى
رومانسية.................
هو السما 
والنجوم
والأقمار 
المرئية.....................
ده هو الشمس
فى شتا 
مدفيه......................
ده هو شجرة 
الورد الملقبه 
بالجهنمية..................
كل سنه وانتى
طيبه يا اغلى
من نور عنيه

عنوان الموضوع: "لعيد احلي بوسطة عاطف بيومي"

إرسال تعليق

الاعضاء