بحبك يا بلدي وعمري ما هابيع بوسطة ساميه علي


ماسك فيكي زي الرضيع
دمعي بعيني وقلبي عليل
اشوف نيلك ووردك بالربيع
واغني لبكره وأنا كهيل
أتاري الدم هرب سريع
وشاف خدي بضحكه رحيل
ورجعت تاني لأمل بديع
وعزفت بناي ونفس طويل
وضحكت ضحكه وأتاري الرضيع
متبت فيكي وقال للغربه مستحيل
بحبك يا بلدي وعمري ما هابيع

عنوان الموضوع: "بحبك يا بلدي وعمري ما هابيع بوسطة ساميه علي"

إرسال تعليق

الاعضاء